псалом царя давида на умягчение злых сердец

Содержание

Молитва Царю Давиду

Молитва от злого начальника

(молитва «Помяни царя Давида и всю кротость его»)

Молитвы записаны с разбивкой на короткие абзацы для более удобного запоминания!

«Помяни Господи царя Давида и всю кротость его, как Батюшка царь Давид был тих, краток, терпелив, и милостив, так чтоб все враги для раба божьего (имя) были тихи, смирны, терпеливы, и милостивы.»

Иная молитва «Помяни царя Давида и всю кротость его»

«Помяни, Господи, царя Давида и всю кротость его, и святыми того молитвами помилуй нас, грешных. Аминь.»

1e33c8f9b4b2

Псалом 131

Помяни́, Го́споди, Дави́да и всю́ кро́тость его́: я́ко кля́тся Го́сподеви, обеща́ся Бо́гу Иа́ковлю: а́ще вни́ду в селе́ние до́му моего́, или́ взы́ду на о́др посте́ли моея́:

а́ще да́м со́н очи́ма мои́ма, и ве́ждома мои́ма дрема́ние, и поко́й скраниа́ма мои́ма: до́ндеже обря́щу ме́сто Го́сподеви, селе́ние Бо́гу Иа́ковлю. Се́, слы́шахом я́ во Евфра́ѳе, обрето́хом я́ в поля́х дубра́вы: вни́дем в селе́ния Его́, поклони́мся на ме́сто, иде́же стоя́сте но́зе Его́.

Воскре́сни́, Го́споди, в поко́й Тво́й, Ты́ и киво́т святы́ни Твоея́. Свяще́нницы Твои́ облеку́тся пра́вдою, и преподо́бнии Твои́ возра́дуются.

Дави́да ра́ди раба́ Твоего́, не отврати́ лице́ пома́заннаго Твоего́. Кля́тся Госпо́дь Дави́ду и́стиною, и не отве́ржется ея́: от плода́ чре́ва твоего́ посажду́ на престо́ле твое́м.

А́ще сохраня́т сы́нове твои́ заве́т Мо́й и свиде́ния Моя́ сия́, и́мже научу́ я́, и сы́нове и́х до ве́ка ся́дут на престо́ле твое́м. Я́ко избра́ Госпо́дь Сио́на, изво́ли и́ в жили́ще Себе́. Се́й поко́й мо́й во ве́к ве́ка, зде́ вселю́ся, я́ко изво́лих и́.

Лови́тву его́ благословля́яй благословлю́, ни́щыя его́ насы́щу хле́бы: свяще́нники его́ облеку́ во спасе́ние, и преподо́бнии его́ ра́достию возра́дуются. Та́мо возращу́ ро́г Дави́дови, угото́вах свети́лник пома́занному Моему́. Враги́ его́ облеку́ студо́м, на не́м же процвете́т святы́ня моя́.

Перевод: Вспомни, Господи, Давида и все сокрушение его: как он клялся Господу, давал обет Сильному Иакова: «не войду в шатер дома моего, не взойду на ложе мое;

не дам сна очам моим и веждам моим – дремания, доколе не найду места Господу, жилища – Сильному Иакова». Вот, мы слышали о нем в Ефрафе, нашли его на полях Иарима. Пойдем к жилищу Его, поклонимся подножию ног Его.

Стань, Господи, на место покоя Твоего, – Ты и ковчег могущества Твоего. Священники Твои облекутся правдою, и святые Твои возрадуются. Ради Давида, раба Твоего, не отврати лица помазанника Твоего.

Клялся Господь Давиду в истине, и не отречется ее: «от плода чрева твоего посажу на престоле твоем. Если сыновья твои будут сохранять завет Мой и откровения Мои, которым Я научу их, то и их сыновья во веки будут сидеть на престоле твоем».

Ибо избрал Господь Сион, возжелал [его] в жилище Себе. «Это покой Мой на веки: здесь вселюсь, ибо Я возжелал его. Пищу его благословляя благословлю, нищих его насыщу хлебом; священников его облеку во спасение, и святые его радостью возрадуются.

Там возращу рог Давиду, поставлю светильник помазаннику Моему. Врагов его облеку стыдом, а на нем будет сиять венец его».*

* Синодальный перевод.

Молитва от гнева и уныния

(молитва читается перед походом к начальнику)

«О, прехвальный и пречудный пророче Божий Давиде! Услыши нас, грешных и непотребных, в час сей предстоящих пред святою твоею иконою и усердно прибегающих к ходатайству твоему.

Моли о нас Человеколюбца Бога, да подаст нам дух покаяния и сокрушения о гресех наших и всесильною Своею благодатию да поможет нам оставити пути нечестия, приспевати же во всяком деле блазе, да укрепит нас в борьбе со страстьми и похотьми нашими;

да всадит в сердце наше дух смирения и кротости, дух братолюбия и незлобия, дух терпения и целомудрия, дух ревности к славе Божией и спасению ближних.

Упраздни молитвами твоими, пророче, злыя обычаи мира, паче же погибельный и тлетворный дух века сего, заражающий христианский род неуважением к Божественней Православней вере, к уставам святыя Церкви и к заповедем Господним, непочтением к родителем и влаcтем предержащим, и низвергающий людей в бездну нечестия, развращения и погибели.

Отврати от нас, пречудне пророче, предстательством твоим праведный гнев Божий, и избави вся грады и веси царства нашего от бездождия и глада, от страшных бурь и землетрясений, от смертоносных язв и болезней, от нашествия врагов и междоусобныя брани.

Укрепи твоими молитвами православных людей, благопоспешествуй им во всех благих деяниих и начинаниях к водворению мира и правды в державе их. Пособствуй Всероссийкому Христолюбивому воинству во бранех со врагами нашими.

Испроси, пророче Божий, от Господа пастырем нашим святую ревность по Бозе, сердечное попечение о спасении пасомых, мудрость в учении и управлении, благочестие и крепость во искушениих, судиям испроси нелицеприятие и безкорыстие, правоту и сострадание к обидимым,

всем начальствующим попечение о подчиненных, милость и правосудие, подчиненным же покорность и послушание ко властем и усердное исполнение своих обязанностей; да, тако в мире и благочестии поживше в сем веце, сподобимся причастия вечных благ в Царствии Господа и Спаса нашего Иисуса Христа, Емуже подобает честь и поклонение, со Безначальным Его Отцем и Пресвятым Духом, во веки веков. Аминь.»

89ggyfzslcm e1580316865331

Молитва защитная в тяжелых случаях

«О святый угодниче Божий, царю и пророче Давиде! Подвигом добрым подвизався на земли, восприял еси на Небесех венец правды, егоже уготовал есть Господь всем любящим Его.

Темже взирающе на святый твой образ, радуемся о преславнем скончании жительства твоего и чтем святую память твою.

Ты же, предстоя Престолу Божию, приими моления наша и ко Всемилостивому Богу принеси, о еже простити нам всякое прегрешение и помощи нам стати противу кознем диавольским, да избавльшеся от скорбей, болезней, бед и напастей и всякаго зла,

благочестно и праведно поживем в нынешнем веце и сподобимся предстательством твоим, аще и недостойни есмы, видети благая на земли живых, славяще Единаго во святых Своих славимаго Бога, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и во веки веков. Аминь.»

О спокойствии озлобленной души

«Господи, блага сотвори рабу твоему (имя) благодатию Твоею».

Священный текст

«Помяни Господь меня грешника и помяни всю семью мою, всех моих родных помяни и близких в Своих молитвах, в Своих деяниях, в Своей милости. Не отврати от нас грешных очи Свои и узри наши мучения и укрепи Веру нашу в Твои деяния на Небесах и на Земле».

Пророк Дави́д Псалмопевец, царь Израильский

Дни памяти

Житие

Свя­той царь и про­рок Да­вид был вось­мым, по­след­ним сы­ном ста­рей­ши­ны го­ро­да Виф­ле­е­ма. В от­ро­че­ском воз­расте Да­вид пас ста­да от­ца. В ча­сы до­су­га он упраж­нял­ся в пе­нии и иг­ре на гус­лях. Дан­ную от Бо­га спо­соб­ность к это­му ис­кус­ству он об­ра­тил на слу­же­ние Бо­гу: вос­пе­вал пре­муд­рость и бла­гость Ца­ря Небес­но­го.

В 18 лет он про­сла­вил­ся и за­слу­жил все­об­щую лю­бовь на­ро­да. На зем­лю Из­ра­иле­ву на­па­ли фили­стим­ляне. Ве­ли­кан Го­лиаф вы­зы­вал на по­еди­нок из­ра­иль­тя­ни­на.

Да­вид, при­нес­ший на по­ле бра­ни еду бра­тьям-во­и­нам, без ору­жия по­бе­дил Го­лиа­фа: ка­мень, мет­ко пу­щен­ный из пра­щи Да­ви­дом, уда­рил в лоб ве­ли­ка­на с та­кой си­лой, что Го­лиаф упал и не встал. Об­ра­до­ван­ный Са­ул, царь Из­ра­и­ля, по­ста­вил Да­ви­да ты­ся­че­на­чаль­ни­ком.

И в этой долж­но­сти Да­вид по­сту­пал во всех де­лах бла­го­ра­зум­но, чем и за­слу­жил еще боль­шую лю­бовь на­ро­да.

Са­ул знал от про­ро­ка, что Гос­подь от­вер­га­ет от него цар­ство и от­да­ет дру­го­му. В Да­ви­де он ви­дел сво­е­го пре­ем­ни­ка, и это его раз­дра­жа­ло. По­это­му Са­ул стал ис­кать смер­ти Да­ви­да. До са­мой сво­ей смер­ти царь пре­сле­до­вал Да­ви­да, но Бог спа­сал сво­е­го из­бран­ни­ка.

266069.b e1580316962775

По­сле смер­ти Са­у­ла Да­вид стал ца­рем Из­ра­иль­ско­го го­су­дар­ства. Муд­ро управ­лял стра­ной но­вый царь. Он за­бо­тил­ся об уго­жде­нии Бо­гу и поль­зе на­род­ной. Из­ра­иль ста­но­вил­ся мо­гу­ще­ствен­ным го­су­дар­ством. Свой дар пес­но­пев­ца он упо­треб­лял для вос­пи­та­ния в сво­ем на­ро­де ду­ха ве­ры и бла­го­че­стия, люб­ви к оте­че­ству и дру­гих доб­ро­де­те­лей.

В цар­ство­ва­ние Да­ви­да бы­ла по­стро­е­на но­вая сто­ли­ца Из­ра­и­ля – Иеру­са­лим (т.е. го­род ми­ра), ко­то­рая быст­ро рас­цве­ла пыш­но и бо­га­то, и впо­след­ствии Иеру­са­лим сде­лал­ся зна­ме­ни­тым го­ро­дом во всем све­те.

В го­ды ис­пы­та­ний, с осо­бым рас­суж­де­ни­ем вни­кая в пу­ти Про­мыс­ла, он из­ли­вал пе­ред Бо­гом глу­бо­кую скорбь свою и про­сил Его по­мо­щи. При этом неред­ко от изо­бра­же­ния соб­ствен­ных стра­да­ний го­ни­мый псал­мо­пе­вец в про­ро­че­ском ду­хе пе­ре­но­сил­ся в пес­но­пе­ни­ях сво­их в от­да­лен­ное бу­ду­щее и со­зер­цал стра­да­ния Хри­ста, Спа­си­те­ля ми­ра.

Бо­го­вдох­но­вен­ные по­вест­во­ва­ния Да­ви­да впо­след­ствии со­бра­ны бы­ли в од­ну Кни­гу Псал­мов, или Псал­тирь.

Богослужения

1713078 1000 e1580317028616

Молитвы

Тропарь праведному Иосифу Обручнику, Давиду царю и Иакову, брату Господню, глас 2

Благовеству́й, Ио́сифе,/ Дави́ду чудеса́ Богоотцу́,/ Де́ву ви́дел еси́ pо́ждшую,/ с па́стыpьми славосло́вил еси́,/ с волсви́ поклони́лся еси́,/ А́нгелом весть пpие́м;/ моли́ Хpиста́ Бо́га// спасти́ ду́ши на́ша.

Перевод: Благовествуй, Иосиф, о чудесах Давиду Богоотцу: ты видел Деву, носящую во чреве, с пастухами славословил, с волхвами поклонился, через Ангела извещение получив. Моли Христа Бога о спасении душ наших!

Кондак праведному Иосифу Обручнику, Давиду царю и Иакову, брату Господню, глас 3

Весе́лия днесь Дави́д исполня́ется Боже́ственный,/ Ио́сиф же хвале́ние со Иа́ковом прино́сит,/ вене́ц бо сро́дством Христо́вым прие́мше,/ ра́дуются и неизрече́нно на земли́ Ро́ждшагося воспева́ют, и вопию́т:// Ще́дре, спаса́й Тебе́ чту́щия.

Читайте также:  как открыть любого персонажа в соул кнайт

Перевод: Радости исполняется в сей день Давид божественный, Иосиф же с Иаковом хвалу приносит. Ибо, приняв венец родством со Христом, они радуются, и неизреченно на земле Рожденного воспевают и взывают: «Милосердный, спасай Тебя почитающих!»

Псалтирь пророка и царя Давида, перевод на русский язык

«…Надлежит исполниться всему написанному о Мне в законе Моисеевом, и в пророках, и псалмах.» (Лк. 24, 44)

К читателю

Псалтирь святого пророка и царя Давида – одна из священных книг Ветхого Завета, в греческой и славянской традиции состоящая из ста пятидесяти одного псалма. Само греческое слово («псалтирь») означает музыкальный инструмент с 10–12 струнами, а слово «псалом» (букв.: «бряцание») – песнь, которая исполнялась в сопровождении игры на псалтири.

Основу книги Псалтирь составляют псалмы, созданные царем Давидом в XI-X веках до Рождества Христова. В них слышны отголоски многих событий его жизни.

Остальные псалмы были написаны позже, в разное время, преемниками царя Давида, «начальниками хоров», обладавшими поэтическим и пророческим даром.

Пророк и царь Давид, великий богодухновенный поэт, в книгах Священного Писания называется «верным мужем» (2Цар. 23:1), «от всего сердца» воспевавшим Создателя своего (Сир. 47:10). Его псалмы как бы задают тон всем последующим, поэтому и всю Псалтирь принято называть Давидовой.

Псалтирь была основой ветхозаветного богослужения: она читалась и пелась в скинии, а затем в Иерусалимском храме.

В V веке до Рождества Христова священник Ездра при составлении ветхозаветного канона объединил псалмы в одну книгу, сохранив их богослужебное деление. По преемственности с Ветхим Заветом Псалтирь с первых же веков стала важнейшей богослужебной книгой Христианской Церкви.

В Православной Церкви Псалтирь звучит на каждом утреннем и вечернем богослужении; за неделю она прочитывается полностью, и дважды за неделю – в течении Великого поста.

Псалтирь – первоисточник большей части утренних и вечерних молитв, стихи псалмов легли в основу всех последований общественного и частного богослужения. Уже с первых веков христианства существует и практика келейного чтения Псалтири.

a793538241948d5ae22f07f7a6a0e4ef e1580317138919

Псалтирь издревле привлекала к себе совершенно особое, исключительное внимание учителей Церкви. В этой книге видели сжатое повторение всего того, что содержится в Библии, – историческое повествование, назидание, пророчество.

Одним из главных достоинств псалмов почитали полное отсутствие дистанции между читателем и текстом: слова псалмов каждый молящийся произносит как свои собственные, в псалмах отражаются движения души каждого человека, в них можно найти духовные советы на все случаи жизни:

«Все, что есть полезного во всех книгах Священного Писания, – говорит святитель Василий Великий, – заключает в себе книга псалмов.

Она пророчествует о будущем, приводит на память события, дает законы для жизни, предлагает правила для деятельности. Словом, Псалтирь есть общая духовная сокровищница благих наставлений, и каждый найдет в ней с избытком то, что для него полезно.

Она врачует и застарелые раны душевные, и недавно уязвленному подает скорое исцеление; она подкрепляет немощное, охраняет здравое и истребляет страсти, какие в жизни человеческой господствуют над душами.

Псалом доставляет спокойствие душе, производит мир, укрощает бурные и мятежные помыслы. Он смягчает душу гневливую и уцеломудривает любострастную. Псалом заключает дружбу, соединяет рассеянных, примиряет враждующих.

Отсюда познаешь ты величие мужества, строгость правосудия, честность целомудрия, совершенство благоразумия, образ покаяния, меру терпения и всякое из благ, какое ни наименуешь. Здесь есть совершенное богословие, есть пророчество о пришествии Христовом во плоти, есть угрожение Судом Божиим. Здесь внушается надежда Воскресения и страх мучений.

Здесь обещается слава, открываются тайны. Все есть в книге псалмов, как в великой и всеобщей сокровищнице» (Свт. Василий Великий. Беседа на первый псалом).

«Книга псалмов достойна особенного внимания и занятия сравнительно с другими книгами Писания, – пишет святитель Афанасий Александрийский. – Всякий может найти в ней, как бы в раю, все то, что для него нужно и полезно. Книга эта ясно и подробно изображает всю жизнь человеческую, все состояния духа, все движения ума, и нет ничего у человека, чего бы она не содержала в себе.

В Божественных псалмах найдешь наставление касательно всего этого» (Свт. Афанасий Александрийский. Послание к Марцеллину об истолковании псалмов).

«…В Псалтири найдешь ты бесчисленные блага, – говорит святитель Иоанн Златоуст. – Ты впал в искушение? – Найдешь в ней самое лучшее утешение. Впал в грехи? – Найдешь бесчисленные врачевства. Впал в бедность или несчастие? – Увидишь там много пристаней.

Если ты праведник, приобретешь оттуда самое надежное подкрепление, если грешник – самое действительное утешение. Если тебя надмевают добрые дела твои, – там научишься смирению. Если грехи твои повергают тебя в отчаяние, – там найдешь для себя великое ободрение. Если ты имеешь на главе царский венец или отличаешься высокою мудростию, псалмы научат тебя быть скромным.

Если ты богат и славен, Псалмопевец убедит тебя, что на земле нет ничего великого. Если ты поражен скорбию, услышишь утешение. Видишь ли ты, что некоторые здесь недостойно наслаждаются счастием, – научишься не завидовать им. Видишь ли ты, что праведные терпят бедствия наравне с грешными, – получишь объяснение этого.

Каждое слово там заключает в себе беспредельное море мыслей» (Свт. Иоанн Златоуст. Толкование на Послание к Римлянам. Беседа 28).

b5108e8c1f

Но не только в умении дойти до глубин каждого сердца ценность Давидовых песен. Они несут в себе и нечто еще большее, они прозревают тайну Божественного замысла о человеке, тайну страданий Христа. Целые псалмы рассматривались святыми отцами Церкви как мессианские, как пророчества о грядущем Мессии. В псалмах явлен нам полный состав учения о Господе нашем Иисусе Христе и Святой Церкви.

Псалтирь пророка и царя Давида, перевод на русский язык – Е. Н. Бирукова, И. И. Бируков

Псалтирь святого пророка и царя Давида — одна из священных книг Ветхого Завета, Псалтирь издревле привлекала к себе совершенно особое, исключительное внимание, так как в этой книге в сжатом виде повторено всё содержание Библии.

На Славянский язык Псалтирь была переведена в IX веке святыми равноапостольными Кириллом и Мефодием с греческого текста. Псалтирь, молитвословия которой входят в каждое богослужение, сразу стала любимейшим чтением русского народа, главной учебной книгой в древней Руси.

Человек, изучивший Псалтирь, считался грамотным, способным читать другие книги Библии и понимать Божественную службу, которая ведётся на церковнославянском языке.

К сожалению, нынешнее поколение оказалось отторгнутым от вековых традиций русской культуры, и с учетом развития русского языка церковнославянская Псалтирь перестала быть общепонятной. Поэтому русский перевод Псалтири, несомненно должен облегчить понимание библейских текстов и сделать доступнее эту духовную сокровищницу благих наставлений.

Перевод, использованный при выпуске этого диска, сделан непосредственно с церковнославянского языка Е.Н. Бируковой и И.Н. Бируковым в 1975–1985 гг.

Переводчики стремились не только помочь нашим современникам проникнуть в дух и смысл Псалтири, но и создать перевод, максимально близкий к ритму и интонациям славянского текста, его образам и эпитетам. Этот перевод был в 1994 году благословлён Высокопреосвященным Иоанном, митрополитом Санкт-Петербургским и Ладожским, возглавлявшим Богослужебную комиссию при Священном Синоде Русской Православной Церкви.

Текст русского перевода Псалтири прочитан заслуженным артистом России Львом Георгиевичем Прыгуновым в память своего деда — протоиерея отца Николая Ржевского, ставшего трагической жертвой репрессий красного террора в 1919 году.

Источник

Текст молитвы Помяни Господи царя Давида и всю кротость его и когда читать

В мире много искушений. Люди становятся жертвами страстей: гнева, жестокости, злобы. Но праведный христианин старается избегать этих чувств. Верный способ самому избавиться от злых помыслов и уберечься от чужих нападок – молитва. Текст молитвы «Помяни Господи царя Давида и всю кротость его» давно известен православным. Он отличается в разных вариантах обращений к праведному иудейскому царю, но смысл неизменен: это просьба об избавлении от греховных страстей.

История появления молитв

Почему в разных молитвах христиане обращаются именно к царю Давиду? Традиционно это связывается с известным библейским сюжетом о грехопадении легендарного властителя. Давид был простым пастухом, но Господь избрал его для того, чтоб он стал царем Израиля и избавил народ от врагов и захватчиков. В начале своего пути этот прославленный воин, сразивший Голиафа, и правда, следовал заветам Бога. Он был храбр в бою, милостив со своим народом, мудр и праведен.

Однако, когда Давид стал царем и завладел огромной властью, пришло время искушений. Однажды он увидел прекрасную женщину по имени Вирсавия и влюбился в нее. У Вирсавии был муж Урия, служивший в израильском войске. Но царя это не остановило, он соблазнил женщину, а когда она забеременела, приказал отправить ее мужа в самое опасное место для сражения, чтобы Урия погиб. Повеление было исполнено, и израильтянин умер, а овдовевшая Вирсавия стала женой Давида.

Так избранник Божий применил свою мудрость во зло, чтобы скрыть преступление. Но от Бога ничего не скрыть. Вскоре во дворец пришел пророк Нафан. Он обличал поведение царя и сказал, что меч Урии над домом его и жаждет отмщения. Давид искренне раскаялся в своем грехопадении. Господь простил своего избранника, хотя кара все равно настигла род царя. Но именно сын Вирсавии – Соломон – унаследовал престол отца и прославился удивительной мудростью и богатством.

Значение молитв Давиду в православии

Как уже писалось выше, обращение к царю и пророку Давиду избавляет от гнева. Ведь жизнь современного человека наполнена трудностями и печалями. Порой даже добрым людям бывает сложно контролировать свои эмоции. На работе, дома, в обществе, в разных коллективах множество факторов раздражения и стресса.

lazy placeholder

В то же время, христианское смирение – одна из важнейших добродетелей, к которой стремятся верующие люди. Учения святых отцов церкви тоже уделяют много внимания тому, что необходимо сдерживать свои страстные порывы и желания, ведь гнев разрушает человека.

В христианстве часто святой, прошедший некое искушение, помогает в дальнейшем тем, кто ему молится, тоже избавиться от пагубных страстей. Поэтому царь Давид помогает людям, обуреваемым злобой. Успокаивающий эффект от душеспасительных строк очевиден.

Но не только самому избавиться от пагубных чувств помогает обращение к Богу, но и защититься от чужих нападок. Если обратиться к небесным силам с просьбой о защите, то они помилуют и помогут избежать гнева начальника, родственников или других людей, которые могут угрожать. Вот почему эти молитвы так известны.

Читайте также:  бойз ту мен биография

Как и когда нужно читать

С молитвами к царю Давиду обращаются в случае ссор или скандалов дома, на работе, в любом коллективе. Если назревает выяснение отношений, кажется, что конфликт неизбежен, значит, пора читать эти тексты. Понятно, что разгневанный человек с трудом может сосредоточиться на обращении к Богу так, как полагается. Но даже если плохо соображаешь от злобы или страха, нужно попытаться.

Можно попробовать уединиться и прочесть текст. Если ситуация происходит дома, то встать перед иконами и попросить заступничества Божьего. Но даже если сбежать некуда, все равно стоит попробовать. Молитву читают и молча, про себя, например, по пути в кабинет злого руководителя, настроенного на конфликт. В подобных ситуациях эти тексты работают безотказно.

На самом деле, любой святой поможет, если человек искренне верит в Бога. Однако именно Давидова молитва помогает избежать скоропалительных решений и резких слов. Прочитав эти строки, люди обретают рассудительность и здравомыслие. Господь дает шанс понять другого участника ситуации и не впасть в грех.

Полный текст на русском языке

В наши дни существуют разные версии молитвы. Эти тексты читают, чтобы избежать конфликта с начальством, в семейных ссорах, когда самого молящегося обуревают мрачные мысли и желания. Короткие обращения можно читать в экстренной ситуации, когда дорога каждая секунда, и нужно либо самому успокоиться, либо смирить гнев другого человека. Длинные тексты рассчитаны на тот случай, если есть возможность уединиться и обратиться к Богу с полноценной молитвой.

lazy placeholder

От злого начальника на работе

Помяни Господи царя Давида и всю кротость его, как Батюшка царь Давид был тих, краток, терпелив, и милостив, так чтоб все враги для раба божьего (имя) были тихи, смирны, терпеливы, и милостивы. Аминь.

«Помяни царя Давида и всю кротость его»

Помяни Господи царя Давида и всю кротость его. Помяни Господи царя Соломона и всю мудрость его. Помяни Господи убиенную Царскую Семью и святыми их молитвами спаси и помилуй нас грешных. Аминь.

От гнева

О, прехвальный и пречудный пророче Божий Давиде! Услыши нас, грешных и непотребных, в час сей предстоящих пред святою твоею иконою и усердно прибегающих к ходатайству твоему. Моли о нас Человеколюбца Бога, да подаст нам дух покаяния и сокрушения о гресех наших и всесильною Своею благодатию да поможет нам оставити пути нечестия, приспевати же во всяком деле блазе, да укрепит нас в борьбе со страстьми и похотьми нашими; да всадит в сердце наше дух смирения и кротости, дух братолюбия и незлобия, дух терпения и целомудрия, дух ревности к славе Божией и спасению ближних.

Упраздни молитвами твоими, пророче, злыя обычаи мира, паче же погибельный и тлетворный дух века сего, заражающий христианский род неуважением к Божественней Православней вере, к уставам святыя Церкви и к заповедем Господним, непочтением к родителем и влаcтем предержащим, и низвергающий людей в бездну нечестия, развращения и погибели. Отврати от нас, пречудне пророче, предстательством твоим праведный гнев Божий, и избави вся грады и веси царства нашего от бездождия и глада, от страшных бурь и землетрясений, от смертоносных язв и болезней, от нашествия врагов и междоусобныя брани. Укрепи твоими молитвами православных людей, благопоспешествуй им во всех благих деяниих и начинаниях к водворению мира и правды в державе их.

Пособствуй Всероссийкому Христолюбивому воинству во бранех со врагами нашими. Испроси, пророче Божий, от Господа пастырем нашим святую ревность по Бозе, сердечное попечение о спасении пасомых, мудрость в учении и управлении, благочестие и крепость во искушениих, судиям испроси нелицеприятие и безкорыстие, правоту и сострадание к обидимым, всем начальствующим попечение о подчиненных, милость и правосудие, подчиненным же покорность и послушание ко властем и усердное исполнение своих обязанностей; да, тако в мире и благочестии поживше в сем веце, сподобимся причастия вечных благ в Царствии Господа и Спаса нашего Иисуса Христа, Емуже подобает честь и поклонение, со Безначальным Его Отцем и Пресвятым Духом, во веки веков. Аминь!

lazy placeholder

Защитная

В наиболее тяжелых случаях следует обращаться к Господу с молитвой о защите.

О святый угодниче Божий, царю и пророче Давиде! Подвигом добрым подвизався на земли, восприял еси на Небесех венец правды, егоже уготовал есть Господь всем любящим Его. Темже взирающе на святый твой образ, радуемся о преславнем скончании жительства твоего и чтем святую память твою. Ты же, предстоя Престолу Божию, приими моления наша и ко Всемилостивому Богу принеси, о еже простити нам всякое прегрешение и помощи нам стати противу кознем диавольским, да избавльшеся от скорбей, болезней, бед и напастей и всякаго зла, благочестно и праведно поживем в нынешнем веце и сподобимся предстательством твоим, аще и недостойни есмы, видети благая на земли живых, славяще Единаго во святых Своих славимаго Бога, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и во веки веков. Аминь.

Акафист царю Давиду

Акафист (от греческого Ο ΑκάθιστοςΎμνος – «песнь, поющаяся стоя) – разновидность поэтических молебнов, созданных для прославления Бога, Богородицы или святых. Служатся с учетом ряда правил. Акафист могут читать во время службы в храме или при домашней, келейной молитве. Во втором случае необходимо помнить несколько положений: молятся на восток, перед образом святого, полезно зажечь свечу или лампаду. При чтении акафиста, как и при любой другой молитве, важны сосредоточение и усердие. Необходимо избавиться от суетных помыслов и желаний и настроиться на духовные чувства.

Для начала нужно прочесть вступительные молитвы, затем можно переходить к акафисту. Структура акафиста включает 12 икосов и 13 кондаков. После чтения последнего кондака повторяют 1 икос и кондак из начала. После этого читаются молитвы. В завершение поется песнь «Достойно есть», посвященная Богородице.

Кондак 1

Избранный Богом на служение пророческое, подвигами твоими Творца и Господа прославивый, промысел благий о спасении рода человеческаго явивый, святостию жития твоего просиявый; псалмы твоими хвалу Царю Небесному воздавый; похвальная восписуем ти, преславный царю Давиде. Ты же, яко имеяй дерзновение велие у Милосерднаго Господа, предстательством твоим небесным выну помогай нам, да зовем ти:
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

lazy placeholder

Икос 1

Ангелов Творец избра тя от колена Иудина и дома Иесеева в цари народу своему и благодатию пророческою наполни тя, да воспоеши во псалмех величие, милосердие и премудрость Создателя нашего и промысла Его благаго о спасении нашем образ и обетование явиши. Мы же, дивящеся таковому о тебе благоизволению Божиему, вопием ти сице:
Радуйся, избранниче Божий, присный о душах наших молитвенниче предивный.
Радуйся, по Слову Вседержителя в прародители по плоти Сыну Божию приуготованный.
Радуйся, Израиля ветхаго благословение.
Радуйся, Церкви Христовой, Израиля новаго, молитвенное предстательство.
Радуйся, всех приходящих к тебе благодатию озаряющий.
Радуйся, благия желания наша исполняющий.
Радуйся, всякую печаль от нас удаляющий.
Радуйся, всех чтущих память твою пред Богом поминающий.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

Кондак 2

Видя Премудрый Господь наш нечестия царя Саула, повеле пророку своему Самуилу пойти в дом отца твоего Иесея и помазати единаго от осьми сынов его в новые царие Израильстии; тем же, святе Давиде, помазания елея от руки Провозвестника Божия восприявше, воспел еси Всемилостивому Богу нашему: Аллилуия.

Икос 2

Разумом богоблагодатным просвещен был еси, прехвальне Давиде, от юности твоея, яко закон Господень от пророка Моисея Израилю данный усердно исполнял еси, дни отрочества твоего во трудех и молитвах проводил еси, созерцая величие творения Божия, хвалу Создателю возносил еси. Мы же, воспевая ныне таковое благочестие и благоразумение твое, взываем ти сице:
Радуйся, от младенчества сердце твое Господеви предавый.
Радуйся, от юности разум твой Божиею премудростию напитавый.
Радуйся, от созерцания творения ум твой ко Творцу возносивый.
Радуйся, красоту и величие Божия творения воспевый.
Радуйся, отцу земному доброчестно послуживый.
Радуйся, от дней отрочества твоего Царю Небесному угодивый.
Радуйся, о чадех наших ко Господу теплое моление.
Радуйся, родителей и наставников в благочестии утверждение.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

lazy placeholder

Кондак 3

Сила и благодать Всесвятаго Духа чудесно помогаше ти, всехвальне Давиде, во всех благих начинаниях твоих; многое великое и славное даровано бысть тебе от Всемогущего Бога: дар песенный, высокия добродетели, земное величие и небесное увенчание, на враги и супостаты одоление, и любы велия народа к тебе; ты же за вся сия благодеяния воспевал еси Вседержителю: Аллилуия.

Икос 3

Имуще смущение велие от духа злаго воздвизаемое, Саул царь повеле отыскати мужа в игре на гуслех искуснаго, дабы оный умирил есть дух царев, благодати не имущий. Ты же, угодниче Божий, по повелению царевому стада своя оставил еси, в чертози царстии вселился еси и утешение игрою своею царю израильскому приносил еси. Мы же, таковое твое благочестие и искусство похваляюще, зовем ти таковая:
Радуйся, воле царя земнаго внявый и верно ему послуживый.
Радуйся, скорби и недуги его душевныя благодатно исцелявший.
Радуйся, послушанию истинному нас научаяй.
Радуйся, духа злобы и буйства от нас удаляяй.
Радуйся, страстьми одержимых от погибели спасающий.
Радуйся, от искушений бесовских и падений греховных избавляющий.
Радуйся, сострадати страждующим нас научающий.
Радуйся, теплотою любви твоея нас согревающий.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

Кондак 4

Буря превеликаго нашествия филистимлянскаго потрясе землю Израильскую, обаче не возможе поколебати веры твоея, святе Давиде, во Всемогущего Господа. Тем же, верою велиею твоею укрепляем, не убоялся еси идти супротив Голиафа, грознаго воеводы филистимлянскаго, и победивши онаго, возблагодарил еси Творца нашего. Людие же израильстии о победе твоей радующиеся, воспеша Богу: Аллилуия.

Икос 4

Слыша, премудре Давиде, от людей израильстих пение хвалебное: “Саул тысячи победи, Давид же десятки тысяч” смутился еси зело и в смирении сердца твоего гласом внутренним возносил еси хвалу Вседержителю. Мы же, победу твою, верою совершенную, и смирение твое восхваляюще, вопием ти сице:
Радуйся, все упование твое на Господа возлагавый.
Радуйся, яко выну Господа пред собою зревый.
Радуйся, земли своея мужественный защитителю.
Радуйся, наветов вражиих мудрый разорителю.
Радуйся, любовию и благодарением от народа твоего почтенный.
Радуйся, от сына царева, Ионафана благочестиваго, дружбою одаренный.
Радуйся, от царя Саула, зависти ради, гонения претерпевый.
Радуйся, от Господа сил венец за веру и благочестие приемый.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

Читайте также:  набег едигея на русь

lazy placeholder

Кондак 5

Божественным Духом просветися сердце твое, святе Давиде, егда в гонении Сауловом супротив тебя воздвигнутом, многия скорби с кротостию и смирением притерпел еси, миролюбия и любви ко врагом своим преисполнился еси и все упование твое на всеблагаго Господа возложивши, непрестанно воспевал еси Вседержителю: Аллилуия.

Икос 5

Видя очами веры сердце Саулово супротив тебя всяческих зол исполненное, не возроптал еси, святе Давиде, на царя неразумнаго, но все упование свое на Господа Бога Твоего возлагая, невредим пребыл еси. Мы же, добродетели твоя высокия и велию веру твою похваляюще, зовем ти:
Радуйся, живый в помощи Вышняго, Десницею Его сохраняемый.
Радуйся, крилами ангельскими на всех путех твоих ограждаемый.
Радуйся, Богом вразумляемый и вспомоществуемый.
Радуйся, скорби и испытания в богатстве духа претерпевый.
Радуйся, в терпении и смирении нас укрепляющий.
Радуйся, друг друга тяготы носити нас научающий.
Радуйся, на милость Господню уповати наставляющий.
Радуйся, за вся Творца благодарити подвизающий.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

Кондак 6

Икос 6

Возсиял еси паче солнца не токмо земли израильстей, но и временам грядущим, егда во граде Хевроне при стечении дванадесяти колен израилевых помазан был еси на царство и славою велиею и обильным Божиим благословением преукрасился еси. Мы же, сему дивящеся, воспеваем ти сице:
Радуйся, помазаниче Господень благоговейный.
Радуйся, Богом на служение царское призванный.
Радуйся, служение сие со страхом Божиим совершивый.
Радуйся, могущество и славу державы твоея укрепивый.
Радуйся, о благе народа попечение велие имевый.
Радуйся, многия скорби за люди своя претерпевый.
Радуйся, милостивый и кроткий повелителю.
Радуйся, стран и народов христианских небесный покровителю.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

lazy placeholder

Кондак 7

Хотяй благочестно и праведно управляти народом израильским, разумел еси, яко не токмо путие державы твоея но и “сердце царево в руце Господней есть”, во всем выну упование на Бога возлагал еси, ведая, яко токмо Богом “царие царствуют и правителие узаконяют правду”. Сего ради возвеличи тя Господь паче иных сынов израильских и сопричте к лику велиих святых Своих. Мы же, сия поминающе, вопием Прославльшему тя Господу: Аллилуия.

Икос 7

Новаго Ноя, строителя спасения и созидателя царствия израильского, яви тя Господь, егда по воле Божией, собрал еси войско на гору Сионскую и град Иерусалим присовокупил еси к державе твоей. И бысть град сей стольным градом царствия твоего и со дней тех почила велия благодать Божия на месте сем. Мы же, тебе, царю боголюбивому, таковыя похвалы от усердия нашего приносим:
Радуйся, царю святый, выну волю Господню творивый.
Радуйся, сосуде домостроительства Божия предивный.
Радуйся, Богом званный на дела великия и преславныя.
Радуйся, воине всечестный и воеводо доброхвальный.
Радуйся, достойно покланятися Творцу научающий.
Радуйся, Бога любити и волю Его творити нас подвизающий.
Радуйся, ходити в заповедех Господних наставляющий.
Радуйся, от сетей вражиих верных избавляющий.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

Кондак 8

lazy placeholder

Икос 8

Весь исполнен бысть Духа Святаго пророк Нафан, егда пришедщи в чертоги твоя, во гресех твоих тя обличил есть. Ты же, богодуховным его словесам внимая, горькими слезами твоими оплакал еси злыя деяния твоя, вопия: “Помилуй мя, Боже, по велицей милости Твоей и по множеству щедрот Твоих очисти беззаконие мое”. Господь, видя велие и совершенное покаяние твое, прости тя и дары благодати Своея паки ти возврати. Мы же, Господа нашего, дивнаго в милосердии Своем, славословим и тебе таковыя похвалы восписуем:
Радуйся, богоугодному покаянию нас премудро научающий.
Радуйся, от пристрастий греховных нас исцеляющий.
Радуйся, от похотей и страстей плотских нас отвращающий.
Радуйся, в вере и благочестии нас утверждающий.
Радуйся, кающихся грешников со Христом примиряющий.
Радуйся, приходящих к тебе от рабства диаволу свобождающий.
Радуйся, дух любви к ближним в сердцах наших воскрешающий.
Радуйся, милосердие Божие к нам приклоняющий.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

Кондак 9

Всем требующим помощи твоея усердно благотворил еси, царю святый, и зело милосердствовал еси о нищих и убогих, и никто же отхождаше от лица твоего неутешенным. Призри же и на нас, пророче преславный Давиде, благосердием твоим, и от ран греховных исцеление подаждь нам молитвами твоими, да благодарственно поем Господеви: Аллилуия.

Икос 9

Вития многовещанныя не возмогут по достоянию воспети подвиги и труды твоя, всехвальный пророче Божий Давиде, яже подъял еси славы Божия и нашего спасения ради: Божественною истиною просветил еси народ твой; град Иерусалим во исполнение грядущего Промысла Божиего воздвигл и преукрасил еси и собрание псалмов твоих оставил нам еси, ими же и мы ныне просвещаеми, благодарим тя за велия труды твоя и приносим ти похвалы сия:
Радуйся, о грядущем воплощении Христа возвестивый.
Радуйся, об искупительных страданиях Его вещавый.
Радуйся, сокровище премудрости чадом Божиим явивый.
Радуйся, им род христианский во истине Божественней утвердивый.
Радуйся, в неизреченной славе Творца мира созерцающий.
Радуйся, во благоухании святыни присно почивающий.
Радуйся, о Спасении нашем Спасителя умоляющий.
Радуйся, милость Богородицы к нам преклоняющий.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

lazy placeholder

Кондак 10

Спасение рода человеческаго устрояя Всемилосердный Создатель наш возвести ти, святе Давиде, яко из дома твоего Мессия изыдет. Мы же, ведуще исполнение обетования сего, яко чрез Преблагословенную Богородицу и Приснодеву Марию, дщи твою, воплотился есть Спаситель наш, со умилением сердец во благодарении суще, Всемудрому Богу воспеваем: Аллилуия.

Икос 10

Стеною молитв твоих небесных, святый царю и пророче Давиде, сохрани и огради нас от искушений врага рода человеческаго, ищущего вечной погибели нашей, вемы бо вемы, яко много может молитва твоя пред лицем Христа Бога нашего, Его же молити не престай о всех нас, с любовию тя почитающих и вопиющих:
Радуйся, с Богородицею Мариею и Предтечею Иоаном у престола Христова вечно предстоящий.
Радуйся, купно с праведными богоотцы Иоакимом и Анною славу Богу воспевающий.
Радуйся, бедным отраду и вспоможение дарующий.
Радуйся, богатых к милосердию и благотворению подвизающий.
Радуйся, от пристрастия к земным богатствам нас отвращающий.
Радуйся, богатства нетленныя искати нас побуждающий.
Радуйся, нечистивых и душетленных обычаев неуклонный искоренителю.
Радуйся, кротких и благих нравов благоискусный насадителю.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

Кондак 11

Пение всеумиленное приносим ти, царю и пророче Давиде. Ты же, со Ангельскими лики славу Божию воспевая, не забуди и нас недостойных, дабы и нам спасение душ наших улучивше, с тобою вкупе пети Богу: Аллилуия.

Икос 11

Светозарный светильник души твоея имея выну горящим, за вся, иже ниспосла ти Господь, благодарил еси Создателя нашего, в испытаниях и печалях укрепившаго и милостию Своею обильно тя одарившаго. Тем же, и скорби старости твоея, неразумными сынами и поддаными твоими супротив тя воздвигнутыя, со смирением и упованием на Владыку всяческих претерпел еси. Ныне же молим тя, угодниче Божий, научи нас за вся Творца нашего благодарити и приими от нас славословия сия:
Радуйся, злато, в горниле скорбей очищенное.
Радуйся, древо, при источниках вод насажденное.
Радуйся, тленную славу земную ни во что же вменивый.
Радуйся, волю свою всецело в волю Божию предавый.
Радуйся, от плевел ненависти сердца наша очищающий.
Радуйся, светом любве нелицемерныя нас озаряющий.
Радуйся, от уныния и отчаяния нас избавляющий.
Радуйся, от малодушия и маловерия нас исцеляющий.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

lazy placeholder

Кондак 12

Благодатию Божиею укрепляем и подвизаем, путь жития земнаго совершив, святе Давиде, сном смертным почил еси и к Богу со упованием преставился еси, тем же святое успение твое славяще, молим тя, пророче святый, егда же и мы сном смертным усыпати начнем, умоли Господа кротко душу нашу от тела отделити и бесовския власти ю избавити, спасения вечнаго нас удостоити, да зовем Господеви в радости святых: Аллилуия.

Икос 12

Поюще Богу песнь благодарения, радуемся о тебе, богоблаженне царю Давиде, яко вся полезная нам даруеши, тобою бо пагуба отгоняется, здравие улучается, мир и благостроение водворяется, понеже бо на небесех присно ходатайствуеши о нас, взывающих ти сице:
Радуйся, всех приходящих к тебе благодатию Божиею озаряющий.
Радуйся, телес наших богодарованное врачевание.
Радуйся, о душах наших благоприятное предстательство.
Радуйся, молитвами твоими от напрасныя смерти нас избавляющий.
Радуйся, труды наша на пути спасения облегчающий.
Радуйся, ко творению дел благих всех нас подвизающий.
Радуйся, на земные скорби и печали наша призирающий.
Радуйся, радости духовныя нас исполняющий.
Радуйся, святе Давиде, богоизбранный Царю и всеславный пророче.

Кондак 13

О, святый угодниче Божий, царю и пророче Давиде, приими малое сие моление наше, от любве душевныя тебе возносимое и умоли Всеблагаго и Всемилостиваго Творца нашего избавити нас от всякаго зла и напасти, да благочестне в веце нынешнем поживем и блаженство живота вечнаго молитвами твоими обрящем, о тебе благодарственно воспевающе Господеви: Аллилуия. Аллилуия. Аллилуия.

Сей кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1.

lazy placeholder

Молитва первая

О святый угодниче Божий, царю и пророче Давиде! Подвигом добрым подвизався на земли, восприял еси на Небесех венец правды, егоже уготовал есть Господь всем любящим Его. Темже взирающе на святый твой образ, радуемся о преславнем скончании жительства твоего и чтем святую память твою. Ты же, предстоя Престолу Божию, приими моления наша и ко Всемилостивому Богу принеси, о еже простити нам всякое прегрешение и помощи нам стати противу кознем диавольским, да избавльшеся от скорбей, болезней, бед и напастей и всякаго зла, благочестно и праведно поживем в нынешнем веце и сподобимся предстательством твоим, аще и недостойни есмы, видети благая на земли живых, славяще Единаго во святых Своих славимаго Бога, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и во веки веков. Аминь.

Молитва вторая

Помяни, Господи, царя Давида и всю кротость его, и святыми того молитвами помилуй нас, грешных. Аминь.

Тропарь, глас 2

Пророка твоего Давида память, Господи, празднующе, тем Тя молим: спаси души наша.

Источник

Поделиться с друзьями
Моря и океаны
Adblock
detector